نمونه نامه درخواست خرید لوازم اداری
جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۵ ب.ظ
جناب آقای جناب زبلخان
مدیر محترم شرکت
موضوع : درخواست خرید لوازم اداری
با سلام و احترام ؛
بدینوسیله به استحضار میرساند با توجه به / نیاز این امور جهت .... / فرسودگی برخی اقلام و لوازم اداری ؛ این امور تقاضا دارد نسبت به خرید خرید و جایگزینی اقلام مشروحه زیر اقدام لازم صورت پذیرد.
1-
2-
3-
خواهشمند است در صورت موافقت با درخواست این امور ، قبل از خرید اقلام هماهنگی لازم با این امور جهت تایید مشخصات فنی صورت پذیرد.
پیشاپیش ازحسن توجه و دستور مساعد جنابعالی کمال تشکر و امتنان را داریم.
با تشکر و سپاس
سلام ، وقتتون بخیر
مطالب و محتوی سایتتون برامون آموزنده بود.
خدا قوت و خسته نباشید.
انشاالله در این راه موفق باشید.
به سایتتون سرزدیم خوشحال میشیم اگر شما هم به ما ی سر بزنید.
pardis.salehin.ir