وبسایت خبری خوی نیوز

جدیدترین اخبار شهرستان خوی,خوی نیوز,اخبار آذربایجان

وبسایت خبری خوی نیوز

جدیدترین اخبار شهرستان خوی,خوی نیوز,اخبار آذربایجان

پیوندهای روزانه

خواسته های جنسی همسر

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۰ ب.ظ

یکی از نیازهای اساسی که خداوند در وجود انسانها به ودیعه گذاشته است نیاز جنسیست، که اگر این نیاز از طریق درست آن ارضاء شود مایع بقاء نسل و استحکام خانواده است اما ارضاء نادرست آن می‌تواند مشکلات زیادی را برای انسان به دنبال آورد.
دوران عقد هم بخاطر محدودیتهایی که برای دختر و پسر در زمینه ارضاء این نیاز وجود دارد ممکن است مشکلاتی برای آنها ایجاد کند. لذا مدیریت صحیح این امر می‌تواند به بهتر شدن روابط همسران کمک کند. اما این به آن معنا نیست که شما به تمام خواسته‌های همسرتان تن داده و علارغم میلتان هر آنچه او می‌خواهد انجام دهید. زیرا برخی از کارها علاوه بر ضررهای جسمی، عزت نفس شما را خدچه دار کرده و در وجود شما نسبت به همسرتان نگرش منفی ایجاد می‌کند. پس به شما توصیه می‌کنیم:
1. به نیازهای همسرتان توجه جدی داشته و دوران عقد را بهانه‌ای برای شانه خالی کردن از مسولیت خود قرار ندهید. ضمن آنکه می‌توانید بدون انجام دخول، نیاز او و خودتان را برآورده سازید. زیرا زن و مرد می‌توانند بدون دخول هم به ارضاء برسند.
2. انجام عمل جنسی را ناپسند ندانسته و با منت این کار را برای همسرتان انجام ندهید و بدانید که این عمل در اسلام صواب نیز دارد.
3. در مقابل خواسته‌های غیر معقول همسرتان نه تندی کرده و نه تسلیم شوید بلکه با احترام و منطق از انجام آن سر باز زنید. او را متوجه کنید که هر کاری روشی دارد و اگر از غیر آن بخواهد وارد شود ممکن است صدماتی به خود و شما بزند. با توجه به اینکه برخی از روشهای نزدیکی عامل بسیاری از بیماریهاست و فطرت پاک آدمی نیز با آن سازگار نیست.

  • admin