وبسایت خبری خوی نیوز

جدیدترین اخبار شهرستان خوی,خوی نیوز,اخبار آذربایجان

وبسایت خبری خوی نیوز

جدیدترین اخبار شهرستان خوی,خوی نیوز,اخبار آذربایجان

پیوندهای روزانه

مقاله 1/لزوم ارزیابی بازیکنان توسط هواداران 

در کشورهای آلمان و اسپانیا چه بسا کشورهای دیگر بازیکنان فوتبال پس از هر بازی مورد ارزیابی قرار میگیرند و عملکردشان توسط کارشناسان و بعضا هواداران مورد نقد و بررسی قرار گرفته و نمره ای به این عملکرد اختصاص داده میشود.

ولی متاسفانه در کشور ما این امکان فراهم نیست و چه بسا تراکتور و هواداران مبتکر و خوش فکرش بتوانند این مورد را نیز وارد فرهنگ فوتبال کشورمان پس از "شعارهای متعصبانه عیبی یوخ بعد از هر شکست"و "تشویق های بشیکتاشی در جریان بازی"و "تشویق بوندیس لیگایی بعد از گلزنی تیم"و... کنند.

لذا شاید یک امکانی فراهم شود و افسران مجازی تراکتور سازی همکاری نمایند این واقعیت نیز به وقوع خواهد پیوست.

بعنوان مثال سایتی زده شود که در آن امکان ارزیابی تک تک بازیکنان و سرمربی تیم فراهم آید تا در نهایت در انتهای فصل بهترین وضعیف ترین بازیکنان از نظر هواداران مشخص شود .

  • admin

نظرات  (۶)

این طرح عالی هست کاش عملی بشه . و آنالیزورها آدمهای کاربلد و در خدمت تیم باشن نه کسانی که به قصد تخریب میان به میدان 
  • طراحی سایت
  • ما می تونیم کمک کنیم
    سلام بنده هم موافقم ولی امیدوارم سبب بهترین شدن بازیکن ها بشه نه سبب شکم سیری شان.امیدوارم امسال هم سرمربیگری رسول مثل سال های قبل همانند ماشین یاگسترش افت نزولی نداشته باشه این طور که تیم از نظر برنامه هم از نظر بدنسازی کم آوردن تو آخرفصل سبب از دست رفتن جام نشه تنها امیدمان لیگ برتری حالا
    خیلی عالی بچه‌ها یک یا علی بگید و شروع کنید که مطمئنم تیم الآن به این مسئله نیاز دارد
    برای دفا فرشید طالبی را بیاورند خوب است
    بازیکنان تراکتور بلد نیستند یک پاس سالم بدهند .باید مدریت خواب الوی باشگاه یک مربی خارجی فقط فقط برای اموزش پاس دادن سالم بیاورند.